Критерії оцінювання веб-квесту
Разом з усіма
учасниками своєї групи перегляньте критерії оцінювання роботи над веб-квестом.
На кожному етапі ви можете
отримати від 1 до 3 балів (середній рівень - 1 бал, достатній - 2 бали, високий
рівень - 3 бали).
Загалом, максимальна оцінка
становить 12 балів.
Середній (1 бал)
|
Достатній (2 бали)
|
Високий (3 бали)
|
Дослідники
|
Екологи
|
Економісти
|
Дизайнери
|
|
Розуміння
завдання
|
Включені матеріали, що не мають
безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана
інформація не аналізується і не оцінюється
|
Включаються як матеріали, що мають
безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до
неї; використовується обмежена кількість джерел
|
Робота демонструє точне розуміння
завдання
|
||||
Виконання
завдання
|
Випадкова підбірка матеріалів;
інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на
питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію
|
Не вся інформація узята з
достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення
до теми
|
Оцінюються роботи різних періодів;
висновки аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми;
джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел
|
||||
Результат
роботи
|
Матеріал логічно не побудований і
поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені
завдання
|
Точність і структурованість
інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція
і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи
|
Чітке і логічне представлення
інформації; уся інформація має безпосереднє відношення до теми, точна, добре
структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка
матеріалу, визначеність позиції
|
||||
Творчий
підхід
|
Учень просто копіює інформацію із
запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало
пов'язана з темою веб-квеста
|
Демонструється одна точка зору на
проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки
|
Представлені різні підходи до
вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає
точку зору мікрогрупи
|
Немає коментарів:
Дописати коментар